Let’s say you are driving through a lonesome street at night and you feel your belly grumbling for a quick bite. Zauważasz Å›wiatÅ‚o w oddali i zaczynasz jechać w jego kierunku, tylko po to, by zdać sobie sprawÄ™, że pochodzi ono z niepowtarzalnego ‘M’, Å›wiecÄ…cego jak bÅ‚yszczÄ…ca latarnia, która uratuje ciÄ™ przed atakami gÅ‚odu. Twoje serce skacze z radoÅ›ci na perspektywÄ™ Big Mac i frytki.
Tak wÅ‚aÅ›nie’ważne sÄ… loga. Ikoniczne logo McDonald’s lub trudne do zauważenia logo Nike emanuje zaufaniem, wartoÅ›ciÄ… marki i zadowoleniem klienta, wszystko za jednym zamachem. JednÄ… z najbardziej atrakcyjnych form tworzenia, zdobywania i zwiÄ™kszania rozpoznawalnoÅ›ci i wartoÅ›ci marki jest projektowanie logo.
Rozpocznij projektowanie logo
Co sprawia, że logo jest tak kluczowe dla Twojej małej firmy?
Sesja z każdym z czoÅ‚owych marketerów z potÄ™g takich jak Pepsi czy Puma powie Ci jak bardzo czujÄ… potrzebÄ™ posiadania logo, które wyróżnia siÄ™ od reszty – nawet na etapie sukcesu, w którym siÄ™ znajdujÄ…. WiÄ™c jeÅ›li jesteÅ› wÅ‚aÅ›cicielem maÅ‚ej firmy, powaga sprawy zwiÄ™ksza siÄ™ wielokrotnie.
Jeśli chcesz osiągnąć wyżyny sukcesu i stać się następnym Shell lub Louis Vuitton, a następnie musisz wiedzieć wszystko o znaczeniu wielkiego logo dla małych firm, aby to duże. Oto kilka powodów, dla których potrzebujesz logo, aby trafić na właściwą nutę ze swoimi konsumentami.
Pokazuje Twoją kreatywność
Dobre logo zapewnia, że Twoi klienci rozumieją, że masz kreatywność jako jedną z kluczowych umiejętności w swoim kitty. A ludzie generalnie lubią przywiązywać się do marek, które są kreatywne, ponieważ zwiększa to prawdopodobieństwo, że znajdą unikalne i trafne rozwiązania dla swoich problemów.
Buduje wyrazistą tożsamość marki
Od oficjalnej komunikacji do marketingu Twojej marki, Twoje logo będzie widoczne wszędzie. Upewnij się, że jest to obraz Twojej marki, który chcesz pokazać całemu światu.
Wspomaga zapamiętywanie marki
Od Twoich produktów po treści promocyjne, dotarcie do konsumentów może nastąpić tylko wtedy, gdy stworzysz spójny wzorzec przywoływania marki za pomocą swojego logo jak Millennium Watches. Nie zapomnimy ikonicznych czterech połączonych pierścieni dla Audi lub Nike swoosh łatwo, prawda? Taka jest siła logo w przywoływaniu marki.
Utrzymuje wiarygodność marki
Logo pomaga również kontynuować dziedzictwo Twojej marki. Logo może być znakiem jakości, jeśli chodzi o Twoją firmę, więc upewnij się, że plasujesz się wysoko jakościowo w dostarczaniu usług lub produktów swoim klientom.
4 wskazówki do zaprojektowania logo, które zabierze Twój mały biznes na nowe wyżyny
Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, który chce zrobić to duże w swojej dziedzinie, logo może pomóc Ci przejść długą drogę w osiągnięciu tego. Oto 4 sposoby, dzięki którym możesz sprawić, że Twoja mała firma wzniesie się na wyżyny, projektując wspaniałe logo, które będzie współgrać z Twoją firmą.
1. Weź przykład z klasyków
Globalne marki, takie jak Adidas, Shell czy Microsoft, trafiły do umysłów konsumentów dzięki swoim niepowtarzalnym logo. Ikoniczne logo, które pozostają w pamięci długo po tym, jak je zobaczyłeś, pomagają w tworzeniu lepszej pamięci i rozpoznawalności marki. To z kolei zwiększa sprzedaż jak nigdy dotąd. Studiowanie popularnych logo i technik używanych do tworzenia tych samych pomoże Ci ustawić podstawę do projektowania logo dla Twojej małej firmy.
2. Studiuj schematy kolorów i projektowania
Kolory i schematy projektowe tworzą serce i duszę logo dla Twojej firmy. Jeśli jesteś siecią sklepów spożywczych, postaw na kolory takie jak czerwony i żółty, które, jak udowodniono, wpływają na hormony głodu w mózgach Twoich konsumentów. Uspokajający niebieski dla usług medycznych i zielony dla firm ekologicznych również świetnie się sprawdzają. Upewnij się, że znasz swoje kolory i schematy projektowania na samym początku, zanim zaczniesz projektować swoje logo.
2.
3. Bycie prostym jest zawsze bardziej skuteczne
Prostota jest buzzword, jeśli chodzi o sferę projektowania logo. Weźmy na przykład logo dla Top Homework Helper, wiodącej usługi pomocy w odrabianiu lekcji. Z prostym krojem czcionki, który wypisuje nazwę, umieszczenie ołówka na logo przekazuje wiadomość dość głośno i wyraźnie. Unikaj skomplikowanych i trudnych do odczytania czcionek dla swojego logo. Zachowaj prostotę, a osiągniesz więcej niż mógłbyś ze zbyt szczegółowym projektem.
3.
4. Dodaj szczyptę aktywności
Dodanie do logo elementów aktywności tworzy atrakcyjność wizualną na zupełnie innym poziomie. Swoosh dla Nike czy ptak dla Twittera posiadają elementy aktywności, które sprawiają, że wyglądają dość dynamicznie. Loga z elementami aktywności przekazują pozytywne aspekty Twojej marki i pomagają Ci zdobyć pożądane punkty u klientów.
Od wyboru kroju pisma, aby zdecydować się na rodzaj logo idziesz na, projektowanie jednego dla swojej firmy jest trudne zadanie rzeczywiście. Podczas gdy mnóstwo firm projektujących logo chętnie użyczy Ci ręki w tym zadaniu, możesz skorzystać z porad, które udostępniliśmy, aby spróbować swoich sił w tym samemu, jak również. Alternatywnie, można uzyskać zespół projektowy razem i brief je na co potrzebujesz, a oni przynieść swoje pomysły do życia, jak nigdy dotąd. Niezależnie od tego, jaki sposób wybierzesz, upewnij się, że pamiętasz o wskazówkach zawartych w tym poście i możesz w końcu wziąć swój mały biznes do wielkiej ligi. Pamiętne i angażujące logo to świetny początek, więc trzymaj się dobrej roboty!
Zacznij projektować swoje logo