Sprytna strategia marketingowa jest kluczowa, nawet dla firmy budowlanej. Strategia marketingowa nie tylko pomaga ci wylądować klientom; może naprawić wiele twoich problemów biznesowych.
Sukcesywna strategia marketingowa pozwala uzyskać jasność w kierunku celu; pozwoli zespołowi skupić się na tym celu i ułatwi koordynację. Poza tym, pomoże Ci pokonać przeszkody, z którymi firma budowlana spotyka się w nasyconej branży. Dlatego przynosimy Ci pięć najlepszych strategii marketingowych dla firmy budowlanej, które całkowicie zmienią grę.
Get Digital
W erze cyfrowej, firmy potrzebują obecności online, aby dobrze prosperować. Niezależnie od tego, czy jesteś firmą budowlaną, czy jednoosobowym zespołem, platforma internetowa pomoże ustawić i rozszerzyć działalność wykładniczo. Biorąc pod uwagę, jak świat poszedł online, twoja nieobecność w społeczności cyfrowej będzie tylko wpływać na ciebie i twój biznes.
Jednym z najlepszych sposobów, aby przejść cyfrowo ze swoim biznesem jest uruchomienie własnej strony internetowej. Profesjonalny deweloper stron internetowych może pomóc Ci zaprojektować idealną stronę internetową, aby ustanowić swoją firmę online. Upewnij się, że zawiera wszystkie istotne aspekty Twojej firmy w ramach strony internetowej. Inwestowanie w projekt i treść pomoże również zaangażować więcej klientów.
Strona internetowa będzie służyć nie tylko celowi bycia odkrytym, ale będzie również impart więcej informacji o swojej firmie, etyka pracy, poprzednia praca i informacje kontaktowe. To pozwoli potencjalnym klientom połączyć się z tobą i zostawić swoje pytania lub wiadomości dla Ciebie, jak również.
Rebranduj swojÄ… firmÄ™
Niezwykle istotną strategią marketingową jest stworzenie marki, która będzie współbrzmieć z docelowymi odbiorcami. Kiedy zaczynasz kampanię marketingową dla swojej firmy budowlanej, rebranding firmy jest obowiązkowy.
Tworzenie profesjonalnej marki dla swojej firmy umożliwia docelowym odbiorcom, jak również wyszukiwarkom, aby uznać Cię za profesjonalną i wiarygodną firmę. Firmy z większą wiarygodnością będą w rezultacie uzyskać wyższą ekspozycję online.
NajważniejszÄ… częściÄ… marki jest jej twarz – logo. Logo, które zaprojektujesz dla swojej marki bÄ™dzie reprezentować TwojÄ… firmÄ™ w caÅ‚ym internecie. Dlatego pierwszym krokiem powinno być rebranding z logo. Możesz zatrudnić grafików, aby stworzyć profesjonalne logo marki dla swojej firmy, lub można użyć online generatorów logo do stworzyć profesjonalne logo w krótkim czasie.
Gdy masz logo, można przejść do banerów, ulotek, billboardów i wizytówek, aby dotrzeć do większej liczby osób i pojawiają się bardziej profesjonalny.
Inwestuj w Social Media Marketing
Teraz, gdy’jesteÅ› online i masz profesjonalnie zaprojektowanÄ… markÄ™, bÄ™dziesz musiaÅ‚ dać ludziom znać, że’jesteÅ› tutaj i jesteÅ› gotowy, aby im sÅ‚użyć. W fizycznym otoczeniu, używaÅ‚byÅ› szyldów, aby kierować ludzi w stronÄ™ swojej firmy.
Cyfrowy odpowiednik tej sztuczki marketingowej jest marketing w mediach społecznościowych. Istnieją wiele platform mediów społecznościowych dostępnych dla jednego do wykorzystania. Więc jak dowiedzieć się, gdzie Twoja kampania marketingu cyfrowego zaczyna?
Zrobić trochę badań na swojej docelowej publiczności. Gdzie myślisz, że twoja docelowa publiczność wisi? Czy to Facebook? Twitter? LinkedIn?
Najlepszą sztuczką, aby przejąć media społecznościowe, jest zainwestowanie w 3 do 4 modnych platform mediów społecznościowych. Możesz skorzystać z Facebook Ads lub Instagram Ads, aby promować swój biznes online. Możesz również użyć Snapchata, Twittera lub Pinteresta, aby skierować ludzi do swojej strony internetowej. Jednak wszystkie treści promocyjne muszą być kreatywne i powinny zmuszać odbiorców do sprawdzenia Twojego biznesu.
Marketing z partnerami
JednÄ… z najlepszych strategii marketingowych, aby dotrzeć do wiÄ™kszej grupy odbiorców, jest nawiÄ…zanie współpracy z innÄ… markÄ… podobnÄ… do Twojej i wzajemne promowanie swoich’produktów lub usÅ‚ug, aby zapewnić swoim klientom owocne poÅ‚Ä…czenie.
Kiedy partnerstwo z nową firmą, będziesz się dodatkową ekspozycję i narażając się na zupełnie nowych odbiorców docelowych. Upewnij się, że firma, z którą współpracujesz nie jest bezpośrednim rywalem, ponieważ to nie będzie działać dla obu marek. Możesz zapewnić ekskluzywne zniżki do swojego partnera' klientów, lub można połączyć swoje usługi, aby dać im coś użytecznego.
Doskonałym przykładem tego byłoby sparowanie się z firmą malarską. Podczas gdy ty zarządzasz budową dla swoich klientów, twój partner może zająć się dostępnymi tam pracami malarskimi. Będziesz musiał zapewnić, że twój partner ma znaczącą publiczność dla twojej korzyści.
Zakładanie bloga
Mimo, że posiadanie 'bloga budowlanego” może wydawać siÄ™ nietypowe, to jednak jest to nic innego. Jak wszystkie inne firmy i branże, firma budowlana również powinna mieć bloga. Blog pomoże Ci zaangażować swojÄ… grupÄ™ docelowÄ…, jednoczeÅ›nie przekazujÄ…c swojÄ… profesjonalnÄ… wiedzÄ™ za darmo.
Kiedy Twoi odbiorcy wyszukują w internecie banalne porady związane z budownictwem, a Twój blog się pojawia, będzie to oznaczało, że możesz zarobić na lead. Jeśli czytelnik przechodzi przez swoje treści i lubi go, są szanse, że będą zainteresowani usługami i ekspertyzą jeszcze bardziej.
Możesz zamieÅ›cić artykuÅ‚y i blogi i krótkie filmy DIY, aby zaangażować swoich odbiorców i dajÄ…c im znać, że you’are a professional who knows what’re doing.
Dobrze zorientowana treść na Twoim blogu pomoże również uszeregować Twoją stronę wyżej w wyszukiwarkach, pozwalając ludziom łatwo ją znaleźć.
W podsumowaniu
Firma budowlana potrzebuje profesjonalnego planu marketingowego i strategii marketingowych tak samo jak każdy inny biznes. Umiejętność skutecznego wprowadzania firmy na rynek jest naprawdę godna pochwały. Podaliśmy kilka przykładów udanych strategii marketingowych, które pomogą Ci uruchomić i rozwinąć działalność budowlaną.
Nasza uwaga skupiła się głównie na mediach cyfrowych, ponieważ to właśnie tam ludzie spędzają znaczną część swojego czasu w dzisiejszych czasach. Podczas gdy powinieneś zadbać o fizyczne strategie marketingowe, wskazówki wymienione powyżej pomogą Ci stworzyć silne fundamenty dla Twojej firmy budowlanej, które pomogą przeprowadzić udaną kampanię marketingu fizycznego.
Potrzebujesz logo dla swojej firmy? Dlaczego nie zaprojektować go samemu?
Jeśli nie masz wolnych środków w budżecie na logo, nie rozpaczaj. Podczas gdy w przeszłości mogłeś mieć ograniczone możliwości, obecnie technologia rozwinęła się tak, że praktycznie każdy może zaprojektować swoje własne logo używając narzędzia do projektowania logo online jak logogenie.
W naszej erze cyfrowej, oprogramowanie do projektowania jest mniej o umiejÄ™tnoÅ›ci technicznych swoich rÄ…k i wiÄ™cej o swoich kreatywnych pomysłów. You don’t need to master your brush strokes or pencil shading — you don’t even need steady hands. Z cyfrowymi twórcami logo, wszystko czego potrzebujesz to pomysÅ‚.
Logogenie, i inne narzędzia do projektowania online, używają szablonów, aby projekt był szybki i łatwy, nawet dla pierwszych użytkowników. Najpierw wybierzesz swoją branżę z rozwijanego menu.
We’ve skategoryzowane nasze szablony wedÅ‚ug potrzeb i wymagaÅ„ najlepszych branż, wiÄ™c znalezienie twój jest pierwszym krokiem. Nasz algorytm wygeneruje nastÄ™pnie najlepsze wybory dla Twojej branży.
Po prostu wybierz ten, który Ci się podoba i zacznij edytować. Możesz dostosować każdy szablon jak tylko chcesz, personalizując swoje wybory pod kątem:
Główne obrazy
Nazwa firmy i slogan
Czcionka i typografia
Schematy kolorów
Rozmiary tekstu i obrazów
Umieszczenie tekstu i obrazków
Dodawanie nowych ikon
Układanie warstw (umieszczanie niektórych obrazów za lub przed innymi)
Możesz wybrać z naszej wewnętrznej biblioteki ponad 200 ikon. Szybki rzut oka pokazuje, że jest tam wiele intelektualnych obrazów, o których wspomnieliśmy powyżej, w tym drzewa z tęczowymi liśćmi, herby tarcz, książki, czapki absolwentów i wiele innych.
JeÅ›li chcesz używać bardziej zaawansowanych technik, napisaliÅ›my a szybki przewodnik dla poczÄ…tkujÄ…cych’do korzystania z Logogenie. To wyjaÅ›nia wszystkie niuanse interfejsu Logogenie, w tym, jak edytować poszczególne aspekty obrazu bazowego, zmienić niektóre kolory, ale nie inne, i doskonalenie typografii.
UżywajÄ…c DIY logo maker jak logogenie, możesz stworzyć profesjonalne logo w ciÄ…gu kilku minut. Kiedy’jesteÅ› zrobiony, można kupić wszystkie uprawnienia i komercyjne licencjonowanie za 24,90 dolarów, co daje ci swoje logo na zawsze.
Choć szablon-stylu projektowania dziaÅ‚a dobrze dla poczÄ…tkujÄ…cych, you’ll uzyskać lepsze wyniki, jeÅ›li koÅ›ci siÄ™ na niektóre podstawy projektowania graficznego przed. Czytaj nasz blog, aby uzyskać specjalne wskazówki dotyczÄ…ce projektowania, prosto od ekspertów.
Profil autora
>
David Anderson jest absolwentem studiów biznesowych na kierunku marketing. Specjalizuje się w projektowaniu komunikacji i pomógł wielu markom osiągnąć ich cele w komunikacji marketingowej. Obecnie pisze dla klientów freelancerów na tematy związane z projektowaniem marek, komunikacją wizualną i marketingiem.