2020 jest tutaj i spodziewamy się, że ta nowa dekada przyniesie zmiany w statusie quo projektowania logo. Projektowanie logo było historycznie dość stabilne ze względu na wspólne elementy ponadczasowych logo, które przechwytują umysły klientów. Jednak spodziewamy się, że rok 2020 będzie początkiem kilku ciekawych zwrotów akcji w świecie projektowania logo.
Każdy grafik musi znać trendy, aby tworzyć Å›wieże i nowoczesne style projektowania logo. Oto niektóre z nadchodzÄ…cych trendów w 2020 roku, które spodziewamy siÄ™ dodać wiÄ™cej życia do każdej firmy’logo!
1. Gradienty: więcej kolorów, więcej zabawy
Gradient jest niezbÄ™dnym elementem w logotypach, które nadajÄ… wymiar i gÅ‚Ä™biÄ™, dlatego nadal bÄ™dzie to topowy trend w projektowaniu. Gradienty dodajÄ… zÅ‚ożonoÅ›ci do obrazu i zapewniajÄ… dynamicznÄ…, a jednoczeÅ›nie kojÄ…cÄ… interpretacjÄ™, która przykuwa uwagÄ™ widza’The viewer. W obecnym spoÅ‚eczeÅ„stwie smartfonów, spodziewamy siÄ™, że wykorzystanie gradientów bÄ™dzie nadal dominować w 2020 roku.
2. gradient wielokolorowy
Połączenie dwóch lub więcej kolorów zapewnia żywość, której potrzebuje każda reprezentacja wizualna. Marki używają kombinacji kolorów, aby być szybko identyfikowanym, szczególnie w nasyconej niszy. Możesz wybrać unikalną paletę, która przedstawia naturę lub nadać futurystyczny urok logo, mieszając żywe kolory w różnych tonacjach.
3. gradient analogowy &3D
Możesz również zdecydować się na bardziej harmonijny schemat kolorów, który wykorzystuje tylko jeden kolor w różnych odcieniach. Jest to proste i czyste, ale także imponuje łatwo rozpoznawalną marką. Jedną z nowoczesnych interpretacji gradientu jest zastosowanie efektów 3D. Tworzy on stożkowy wzór, który podkreśla kontrast kolorów i dodaje do wyrafinowania obrazu.
4) Black and White
CoÅ› o czarno-biaÅ‚e logo wciąż wraca rok po roku w liÅ›cie trendów projektowych. SÄ… one klasyczne, ale proste i don’t potrzebujÄ… dużo falbanek, aby zaimponować publicznoÅ›ci. Marki czÄ™sto majÄ… czarno-biaÅ‚Ä… wersjÄ™ swojego logo, co jest przydatne, zwÅ‚aszcza w druku, ponieważ obraz jest czÄ™sto bardziej wyraźny i czysto wyglÄ…dajÄ…cy.
Animacja to najnowsze udoskonalenie czarno-białych logotypów, które jest kolejnym godnym uwagi trendem, którego pojawienia się oczekujemy w 2020 r.
Funkcjonalne i przyjazne animacje Cartoon
Logosy, które przynoszą dużo radości są w centrum uwagi na rok 2020. Animowane kreskówki to rosnący trend w projektowaniu, który obrazuje kreatywność i rozrywkę. Marki, które chcą projektować siebie jako zabawnych, przyjaznych i łatwych do przejścia, skorzystają z tego projektu.
5. Styl doodle
Doodle czarują swoją drogę do listy trendów za to, że są surowe, ale przyjemne. Przypomina ręcznie rysowane kreskówki, które sprawiają, że logo wygląda bardziej artystycznie i oryginalnie.
6. Styl płaski
Płaskie ilustracje kreskówkowe nadal należą do czołówki, ponieważ są proste, a jednocześnie elastyczne, co graficznie
Projektanci uważają je za łatwe do manipulowania i modyfikowania. Sprawdź tę animację w stylu płaskim dla Cub Studio autorstwa Frasera Davidsona.
7. styl konspektu
Karty z wyraźnymi (i najczęściej grubymi) konturami chwytają uwagę użytkownika, a także sprawiają, że jest to skalowalny projekt. Możesz go zwymiarować w dół lub w górę bez obawy o zniekształcenie obrazu, ponieważ kontur wyraźnie określi samo logo. Ta wyjątkowa animacja autorstwa Davida Etingera oddaje istotę tego stylu.
8) Obrazowanie kroju pisma
Prosty krój logo może być zaprojektowany tak, aby niósł ze sobą znaczenie. Może być włączony z obrazem, który koreluje z tożsamością marki. Technika negatywnej przestrzeni pozwala projektantom zastąpić części liter tak, że przemawia do odbiorców i nadaje więcej znaczenia słowu. Ten trend projektowania może być podstępny, ale ostatecznie zapewni unikalny charakter do swojego logo, gdy dostaniesz hang of it.
9. PrzyciÄ…gajÄ…ca wzrok izometria i 3D
Rozwój solidnego oprogramowania do ilustracji dał początek trendom 3D i izometrii w projektowaniu graficznym. W 2020 roku style te nadal stawiają wysoko poprzeczkę i zapewniają głębię i iluzję, która sprawia, że logo ożywa.
10. Granie z niestandardowymi Logotypami
Logotypy w 2020 roku sÄ… dalekie od zwykÅ‚ych i nudnych. Kiedy używasz niestandardowych logotypów, nie bÄ™dziesz’musiaÅ‚ dodawać obrazu, ponieważ czcionka jest już zaprojektowana, aby uwzglÄ™dnić symbol marki. Wykorzystuje element zaskoczenia i ukryte znaczenie, które jest Å‚atwe do zauważenia, ale trudne do powielenia, dodajÄ…c punkty za oryginalność do Twojego logo.
11. Przedstawianie przezroczystości za pomocą półprzezroczystych kształtów
Ustawienie przezroczystoÅ›ci elementów w logo nadaje obrazowi zupeÅ‚nie nowe znaczenie. Półprzezroczysty styl nadaje intrygujÄ…cÄ… wartość, która skÅ‚ania odbiorców do pytania, dlaczego’jest zaprojektowany w ten sposób. Poprzez mieszankÄ™ uÅ‚ożonych i nakÅ‚adajÄ…cych siÄ™ ksztaÅ‚tów, Twoja marka może podkreÅ›lić swoje dążenie do przejrzystoÅ›ci, co sprzyja zaufaniu i lojalnoÅ›ci klientów.
12. Klasyczny styl metalowy lub grawerowany
Wprowadzenie metalików do projektu logo i użycie nut srebra lub złota daje poczucie bycia niestandardowym i ekskluzywnym. Ten trend przetrwał przez lata i zrobi huk w 2020 roku.
Grawerowanie metaliczne szczególnie w druku, zapewnia nutÄ™ klasy, która bÅ‚aga o docenienie piÄ™kniejszych rzeczy w życiu. It’s perfect for when you want your logo to be sophisticated and chic.
13. Going retro
Retro style, takie jak w kroju pisma lub obrazie, robią ogromny powrót w 2020 roku. Grunge, pastel, zużyty papier i więcej są ustawione, aby przynieść wczoraj w centrum uwagi po raz kolejny. Ten trend przemawia do szerokiego grona osób, co może wywołać nostalgię lub stworzyć nowe wspomnienia bez względu na wiek odbiorcy. Projekty retro stają się nowoczesne dzięki zaawansowanym technikom oprogramowania, które sprawiają, że obraz jest wyraźniejszy i bardziej zdefiniowany. Jednak estetyka, która może obejmować piksele, chrom i neon jest zachowana w całym projekcie.
14. Minimalizm poprzez geometryczne kształty
Używanie geometrycznych ksztaÅ‚tów w projektowaniu logo nigdy nie wychodzi z mody i utrzymuje swojÄ… popularność, aby znaleźć siÄ™ na szczycie listy trendów. Projektanci czÄ™sto preferujÄ… tworzenie uproszczonych logo, które wykorzystujÄ… ksztaÅ‚ty do zdefiniowania marki’tożsamoÅ›ci. Geometryczne ksztaÅ‚ty mogÄ… być Å‚atwo zaimplementowane bez rozpraszania widza od centralnego elementu logo.
Design by dcastro
Takie’zawijasy"
Te trendy sprawiajÄ…, że projektowanie logo w 2020 roku jest dynamiczne, żywe i peÅ‚ne życia. Możesz wybrać dowolny ze stylów, aby stworzyć wÅ‚asny poprzez infuzjÄ™ elementów, takich jak obrazy, które sÄ… unikalne dla Twojej marki. To’kluczowe, aby zrobić krok powyżej normy i wprowadzić innowacje, aby ludzie mogli Å‚atwo rozpoznać wyjÄ…tkowość Twojej marki’tożsamoÅ›ci. WiÄ™c nie krÄ™puj siÄ™ czerpać inspiracji z tych trendów logo i zacznij być pionierem tej nowej dekady projektowania!