Dlaczego potrzebujesz logo dla swojej firmy? Jaki jest jego cel? Jakie punkty powinieneś wziąć pod uwagę przed stworzeniem logo?
.Są trzy bardzo ważne punkty, które należy rozważyć przed tworzeniem logo: wybór ikony, czcionki i koloru logo.
Te trzy kryteria określą, czy Twoje logo pasuje do tożsamości Twojej firmy'
Istotne jest, aby rozważyć te czynniki przed rozpoczęciem projektowania logo, ponieważ jest to pierwszy element wizualny, który zobaczą klienci.
Niektóre firmy skupiają się tylko na jednym z tych kryteriów podczas tworzenia logo. Google, na przykład przede wszystkim skupia się na kolorach. inne międzynarodowe firmy, takie jak Apple, skupiają się bardziej na kształtach (jabłko). Cocacola tylko skupia się na aspektach kaligraficznych (czcionki), aby reprezentować swoje produkty.
Co to wszystko oznacza? zasadniczo, że jeśli chodzi o projektowanie logo i tworzenie tożsamości dla Twojej firmy, nie ma żadnych ograniczeń! Jednak w zależności od rodzaju biznesu, który prowadzisz, musisz dokładnie przeanalizować obraz, który chcesz przekazać swoim klientom.