Niezależnie od Twojej linii biznesowej, posiadanie atrakcyjnej i funkcjonalnej strony internetowej jest koniecznością w dzisiejszych czasach. Po tym wszystkim, konkurencja jest trudniejsza niż kiedykolwiek, częściowo z powodu pandemii 2020, która zmusiła nas do przeniesienia naszego życia do Internetu. Właściciele firm muszą dziś podnieść swoją grę i zainwestować więcej wysiłku w budowanie ich obecności online, w tym przy użyciu aplikacji do przesyłania wiadomości dla biznesu, takich jak WhatsApp dla biznesu.
Na szczęście, robienie tego nigdy nie było łatwiejsze. Liczne narzędzia i tutoriale dostępne dzisiaj uprościły proces. Wszyscy właściciele firm, nawet ci bez doświadczenia w kodowaniu, mają teraz możliwość stworzenia własnej profesjonalnej przestrzeni online.
Proces tworzenia strony internetowej nieuchronnie zaczyna się od planu hostingowego i nazwy domeny. Kiedy już się tym zajmiesz, będziesz musiał zorganizować i wystylizować swoją stronę, upewniając się, że działa ona nienagannie po drodze. Wreszcie, jeśli chcesz przyciągnąć klientów, musisz również wzbogacić ją o wartościowe i istotne treści, a także promować ją i budować jej ranking. Chcesz stworzyć dobrą sekcję e-commerce jeśli'szukasz sprzedaży towarów online i dobry system księgowy.
Wybór nazwy domeny dla swojej strony internetowej
Twoja nazwa domeny jest podstawą Twojego biznesu online. Jest to również jedna z pierwszych rzeczy, na które spojrzą odwiedzający, więc wybierz ją mądrze. Nazwa domeny powinna być idealnie nazwą Twojej firmy, ale to'nie zawsze jest możliwe. Sprawdź dostępność swoich potencjalnych nazw i odmian, aby upewnić się, że'są one całkowicie unikalne.
Domena najwyższego poziomu (TLD) to przyrostek po nazwie domeny. W przypadku, gdy nazwa Twojej firmy nie jest dostępna jako domena .com, rozważ inne, bardziej szczegółowe rozszerzenia. Na przykład, możesz użyć zlokalizowanych TLD (.nyc, .io, .ru, .de, itp.) lub innych (.co, .law, .store, .agency, itp.).
Niezależnie od tego, którą wybierzesz, upewnij się, że Twoja nazwa domeny jest krótka, prosta, chwytliwa i zapadająca w pamięć. Unikaj również używania liczb i znaków specjalnych (takich jak myślniki).
Zapisz siÄ™ na Hosting WWW
Hosting WWW zapewnia serwer, który przechowuje Twoją stronę'dane, pozwalając użytkownikom Internetu na całym świecie, aby go zobaczyć. Biorąc pod uwagę, że dostawca usług hostingowych i plan wybrać może wpłynąć na swojej stronie internetowej' responsywność i doświadczenie użytkownika, upewnij się, że robisz swoje badania przed dokonaniem jakichkolwiek zakupów.
Choć hosting współdzielony może być dobrym punktem wyjścia dla małych firm, większe firmy (z ponad 1000 odwiedzających dziennie) powinny rozważyć serwer dedykowany lub VPS. Chociaż droższe, ta opcja zapewni, że Twoja strona działa w najlepszym wydaniu nawet w godzinach szczytu.
Ostatnio coraz więcej osób korzysta ze spektakularnej infrastruktury internetowej w Europie; dużych prędkości i kusząco niskich cen. Aby znaleźć najbardziej odpowiednią opcję dla swojej strony internetowej, upewnij się, aby przeczytać recenzje najlepsze firmy hostingowe w Europie.
Zaprojektuj swojÄ… stronÄ™ internetowÄ…
Kiedy tworząc swoją stronę internetową, pamiętaj, że musi ona mieć przejrzystą strukturę. Chociaż prostota jest zawsze mile widziana, Twoja witryna powinna zawierać wiele stron, z których każda ma swój własny cel i jest praktycznym zastosowaniem dla odwiedzających, najlepszym sposobem na osiągnięcie tego jest stworzenie wizualnej sitemapy, aby nie zgubić się po drodze. Zastanów się, czego mogą szukać Twoi klienci i postaraj się dostarczyć im tych informacji.
Tak więc, oprócz strony głównej, możesz chcieć, aby Twoja strona zawierała sekcje takie jak O nas, Kontakt, FAQ, itp. Ponadto dodanie stron docelowych i CTA z pewnością poprawi Twoje wskaźniki konwersji.
Jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez właścicieli firm jest upychanie wielu usług i linków na jednej stronie docelowej. Zbyt wiele opcji może zdezorientować i przytłoczyć odwiedzającego, powodując utratę potencjalnego leadu. Dlatego każda usługa, którą oferujesz powinna mieć swój własny landing page. A jeśli Twoja firma działa w więcej niż jednej lokalizacji, rozważ stworzenie landing page dla każdej z nich.
Zważywszy, że około połowa całego ruchu w sieci pochodzi ze smartfonów, Twoja strona musi mieć równie atrakcyjną i responsywną wersję mobilną. Aby dodać wizualne zainteresowanie, możesz dołączyć kilka oryginalnych zdjęć i filmów, optymalizując je, aby zapewnić, że Twoja strona pozostanie szybka.
Mówiąc o prędkości ładowania, istnieje wiele czynników, które mogą na nią wpłynąć, głównym z nich jest zazwyczaj twój hosting. Tak więc, bądź ostrożny przy wyborze planu hostingowego i firmy, najlepiej decydując się na europejskiego dostawcę.
Strona główna
Pierwsze wrażenie odwiedzającego zależy od jakości Twojej strony głównej. Ponieważ jest to pierwsza rzecz, na którą natrafia odwiedzający, strona główna musi przykuć jego uwagę, zwięźle wyjaśniając, co firma robi i jak może skorzystać z informacji zawartych na stronie.
Nie komplikuj zbytnio strony głównej i nie upychaj na niej każdego szczegółu dotyczącego firmy (po to masz inne strony). Zamiast tego, trzymaj ją krótko i prosto, i zakończ solidnym CTA.
Landing Page
Czasami, wysłanie potencjalnego lead'a na landing page zamiast na stronę główną jest znacznie mądrzejszym pomysłem. Podobnie jak strona główna, strona docelowa jest również świetnym sposobem na przedstawienie Twojej firmy, tylko w mniejszej ilości słów i przy użyciu bardziej konkretnych CTA.
Wciąż, strony docelowe powinny być spójne z projektem Twojej witryny'który powinien być już wcześniej przetestowany. Nie każdy styl przypadnie do gustu Twoim odbiorcom, dlatego'ważne jest, aby stale wypróbowywać różne opcje, aby określić tę najbardziej udaną. Ponadto, włącz multimedia, czyli zdjęcia, filmy, grafiki do swojej strony docelowej, aby przykuć uwagę odwiedzającego.
Blog
Podobnie jak reszta Twojej strony, sekcja bloga musi być łatwa w nawigacji, ale również atrakcyjna wizualnie. Użyj różnych mediów w swoich wpisach, aby uzyskać swój punkt widzenia, upewniając się, że są one zoptymalizowane pod kątem maksymalnej szybkości ładowania strony.
Oprócz dobrego wyglądu, Twój blog powinien również zawierać wartościowe, dokładne i istotne informacje, które czytelnicy rzeczywiście mają zastosowanie i chcą czytać. Na przykład, zamieszczaj szczegółowe poradniki, filmy instruktażowe i pomocne wskazówki związane z Twoimi usługami. Upewnij się, że publikujesz evergreen content i aktualizujesz wszystkie istniejące treści, które wydają się stare lub nudne.
Stwórz markę i trzymaj się jej
Kiedy już wybierzesz projekt, który Twoim zdaniem najlepiej reprezentuje Twoją firmę, powinieneś pozostać z nim spójny w każdym aspekcie marketingowym.
Oto kilka zalet spójnego brandingu:
Pomaga w przekazaniu komunikatu o marce
Przyczynia się do wiarygodności i autentyczności Twojej marki
Daje Twoim klientom poczucie znajomości i zachęca ich do zaufania Twojej marce
Zachęca do przywiązania do marki
MajÄ…c styl, tj. unikalne logo i schemat kolorów zwiÄ…zany z nazwÄ… marki może uczynić jÄ… bardziej rynkowÄ…. Don't be afraid to sport them every chance you get — in ads, social media posts, offline marketing, employee uniforms, merchandise, etc. JeÅ›li potrzebujesz pomocy przy tworzeniu marki lub pamiÄ™tnego logo, polecamy skorzystanie z narzÄ™dzia takiego jak LogoGenie.
Klienci zazwyczaj używają wielu kanałów do interakcji z Twoją firmą i dokonywania zakupów. Dlatego upewnij się, że Twój branding pozostaje taki sam we wszystkich kanałach i platformach.
W dodatku bierz udział w wydarzeniach i współpracuj z markami, które dzielą te same wartości i misję co Twoja marka. To jeszcze bardziej ją wzmocni.
Wdrażaj On-Page SEO
Aby poprawić jej ranking na stronach wyników wyszukiwania (SERP), a tym samym jej widoczność, powinieneś zoptymalizować swoją stronę internetową. Oto kilka popularnych metod SEO, które możesz wypróbować:
Title Tags
Wymyśl odpowiedni tytuł w 70 znakach lub mniej dla każdej strony internetowej, aby dać użytkownikom znać, o czym ona'jest podczas przeglądania stron wyszukiwania. Upewnij się, że zawiera on nazwę firmy/marki, a także konkretne słowa kluczowe do treści na stronie.
Meta Description
Meta description znajduje się poniżej znacznika title. Podobnie jak tytuł, powinien on dać użytkownikom wyobrażenie o tym, z czym spotkają się na Twojej stronie, tylko w większej ilości słów (do 150 znaków). Ponieważ pojawia się on również w SERPach, meta description powinien zawierać również główne słowo kluczowe.
Linki wewnętrzne
Chociaż backlinki są ważne dla budowania Twojego autorytetu w wyszukiwarkach, linki wewnętrzne mogą pomóc im uzyskać lepszy obraz zawartości Twojej strony'. Dlatego upewnij się, że dodajesz odpowiednie linki do innych użytecznych stron w swojej witrynie.
Header Tags
Podziel swoją treść na sekcje za pomocą znaczników nagłówka (). W ten sposób nie tylko ułatwisz wyszukiwarkom analizę treści, ale także sprawisz, że będzie ona znacznie bardziej strawna dla czytelnika.
Nazwa obrazu i tekst ALT
Dodając obrazy do swojej strony, pamiętaj o nadaniu im odpowiedniej nazwy i znacznika ALT. Nie zapomnij włączyć słowa kluczowego dla łatwiejszej identyfikacji i wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania obrazów.
Pogrubiony tekst
Pogrubiaj kluczowe słowa i frazy w swojej treści, aby podkreślić i zwrócić na nie uwagę czytelnika. Pomoże to również wyszukiwarkom określić, co jest ważne. Uważaj jednak, aby nie posunąć się za daleko i nie nadużywać słów kluczowych, ponieważ może to być zniechęcające dla niektórych czytelników.
Rozwiń się do mediów społecznościowych
Jak być może wiesz, każdy i ich matka jest na mediach społecznościowych w dzisiejszych czasach, zwykle przy użyciu wielu platform w tym samym czasie. Aby zwiększyć swoją widoczność w Internecie, dotrzyj do swoich odbiorców i połącz się z nimi za pomocą różnych kanałów. Ponadto zamieszczaj na swojej stronie shareable content, o którym Twoi klienci mogą mówić i promować na swoich profilach.
Nie wszystkie platformy mediów społecznościowych mają jednak ten sam format. Twitter jest idealny do dzielenia się linkami i krótkich ogłoszeń. Z drugiej strony, Pinterest i Instagram są skierowane na ekspresję wizualną. Zadbaj o to, aby jak najlepiej wykorzystać każdą z platform i odpowiednio dostosować swoje treści.
Na zakończenie
Nie wystarczy stworzyć swoją stronę internetową i mieć nadzieję, że utrzyma ona swój wysoki ranking na zawsze. Musisz podjąć wysiłek, aby ją utrzymać, jak również. Oprócz zapewnienia, że działa bezproblemowo przez cały czas, powinieneś aktualizować treść swojej strony. Regularnie zamieszczaj nowe produkty, oferty i wiadomości o firmie, aby dać odwiedzającym powód do powrotu. Ponadto, Twoja strona powinna zawsze zawierać aktualne i istotne informacje.
Na koniec, pamiętaj, że SEO nie zwiększy ruchu na Twojej stronie biznesowej z dnia na dzień. Jest to proces, który zajmuje sporo czasu. Aby zobaczyć rzeczywiste wyniki, musisz pozostać cierpliwy i konsekwentny, stale podejmując wysiłki w celu poprawy swojej strony internetowej, treści i obecności online w ogóle.
Zaprojektuj logo samodzielnie z Logogenie
JeÅ›li nie’masz wolnej gotówki w swoim budżecie na logo, nie rozpaczaj. Podczas gdy w przeszÅ‚oÅ›ci mogÅ‚eÅ› mieć ograniczone opcje, obecnie technologia rozwinęła siÄ™ tak, że praktycznie każdy może zaprojektować swoje wÅ‚asne logo używajÄ…c narzÄ™dzia do projektowania logo online jak logogenie.
W naszej erze cyfrowej, oprogramowanie do projektowania jest mniej o umiejÄ™tnoÅ›ci technicznych swoich rÄ…k i wiÄ™cej o swoich kreatywnych pomysłów. You don’t need to master your brush strokes or pencil shading — you don’t even need steady hands. Z cyfrowymi twórcami logo, wszystko czego potrzebujesz to pomysÅ‚.
Logogenie, i inne narzędzia do projektowania online, używają szablonów, aby projekt był szybki i łatwy, nawet dla pierwszych użytkowników. Najpierw wybierzesz swoją branżę z rozwijanego menu.
Skategoryzowaliśmy nasze szablony według potrzeb i wymagań najlepszych branż, więc znalezienie Twojej jest pierwszym krokiem. Nasz algorytm wygeneruje następnie najlepsze wybory dla Twojej branży.
Po prostu wybierz ten, który Ci się podoba i zacznij go edytować. Możesz dostosować każdy szablon jakkolwiek chcesz, personalizując swoje wybory dla:
Główne obrazy
Nazwa firmy i slogan
Czcionka i typografia
Schemat kolorów
Rozmiary tekstu i zdjęć
Rozmieszczenie tekstu i obrazków
Dodawanie nowych ikon
Warstwowanie (umieszczanie jednych obrazków za lub przed innymi)
Możesz wybrać z naszej wewnętrznej biblioteki ponad 200 ikon. Szybki rzut oka pokazuje, że jest tam mnóstwo intelektualnych obrazów, o których wspomnieliśmy powyżej, w tym drzewa z tęczowymi liśćmi, herby tarcz, książki, czapki absolwentów i wiele innych.
JeÅ›li chcesz korzystać z bardziej zaawansowanych technik, napisaliÅ›my szybki przewodnik dla poczÄ…tkujÄ…cych’do korzystania z Logogenie. WyjaÅ›nia on wszystkie niuanse interfejsu Logogenie, w tym jak edytować poszczególne aspekty obrazu bazowego, zmieniać pewne kolory, ale nie inne, oraz doskonalić swojÄ… typografiÄ™.
UżywajÄ…c DIY logo maker jak logogenie, możesz stworzyć profesjonalne logo w ciÄ…gu kilku minut. Kiedy’jesteÅ› zrobiony, można kupić wszystkie uprawnienia i komercyjne licencjonowanie za 24,90 dolarów, co daje ci swoje logo na zawsze.
Choć szablon-stylu projektowania dziaÅ‚a dobrze dla poczÄ…tkujÄ…cych, you’ll uzyskać lepsze wyniki, jeÅ›li koÅ›ci siÄ™ na niektóre podstawy projektowania graficznego przed. Czytaj nasz blog, aby uzyskać specjalne wskazówki dotyczÄ…ce projektowania, prosto od ekspertów projektantów.
Zacznij projektować swoje logo