Aby stworzyć wysokiej jakości logo, należy wziąć pod uwagę kilka ważnych kryteriów.
Techniczny punkt widzenia:
Upewnij się, że projekt Twojego logo może być dostosowany do każdego formatu i wykorzystany na każdym rodzaju mediów.
Upewnij się, że stworzysz wiele wersji swojego logo:
- Będziesz potrzebował drukowanej wersji logo na wizytówki, papier firmowy i inne produkty firmowe.
- Będziesz potrzebował wersji internetowej dla swoich stron internetowych, e-mailingu, banerów, itp.
- Zalecamy również stworzenie czarno-białej wersji logo, która może być przydatna dla niektórych drukowanych produktów stacjonarnych.
Wszystkie te wersje/formaty plików będą dostępne do pobrania z Twojego konta użytkownika logogenie, gdy zaprojektujesz swoje logo za pomocą naszych narzędzi online.
Perspektywa klienta’
Twoje logo reprezentuje TwojÄ… firmÄ™'s tożsamość. To’pierwszy element wizualny, który zapamiÄ™tuje Twój klient. Musi być Å‚atwo rozpoznawalne. JeÅ›li logo zawiera nazwÄ™ Twojej firmy, musi być ona wyraźnie podana i czytelna.
Nasza rada: Staraj się pozostać w harmonii ze swoją branżą. Uważaj, jakich czcionek używasz: upewnij się, że używasz czcionek, które Twoi klienci są przyzwyczajeni widzieć i że pozostają one łatwe do odczytania. Jeśli Twój projekt jest zbyt abstrakcyjny, Twoi klienci mogą nie być w stanie zrozumieć wiadomości, którą próbujesz przekazać.
Twój punkt widzenia:
Twoje logo musi symbolizować i reprezentować Twoją firmę, aby odróżnić ją od konkurencji. Musi być łatwe do rozpoznania i atrakcyjne. Postaraj się, aby Twój slogan był krótki i łatwy do zapamiętania, i upewnij się, że jest w harmonii z Twoim logo.
Przewiduj zmiany w swoim logo. W zależności od tego, jak ewoluuje Twoja firma i/lub produkty, możesz potrzebować przerobić swoje logo. Dobre logo powinno starzeć się dobrze i nie wychodzić z mody w czasie.