Zacznij projektować swoje logo

Branding na Facebooku | Jak stworzyć markę swojej okładki i zdjęcia profilowego na Facebooku

Opublikowano: 09/06/2020

ZdjÄ™cie okÅ‚adki Facebooka, znane również jako baner Facebooka, to wiÄ™ksze zdjÄ™cie na górze Twojego profilu, po prawej stronie i powyżej Twojego zdjÄ™cia profilowego. Podobnie jak w przypadku zdjÄ™cia profilowego, zdjÄ™cia okÅ‚adki sÄ… publiczne. Oznacza to, że każdy odwiedzajÄ…cy Twój profil bÄ™dzie mógÅ‚ zobaczyć oba. Facebook kontury - jak dodać lub zmienić te tutaj. 


OkÅ‚adki Facebook majÄ… możliwość zmusić odwiedzajÄ…cych do zaangażowania siÄ™ w tak wiele sposobów, w tym odwiedzenia witryny, zakupu produktu lub usÅ‚ugi, subskrypcji, dowiedzieć siÄ™ o ważnym ogÅ‚oszeniu lub wydarzeniu, lub podejmowania wszelkich pożądanych dziaÅ‚aÅ„, które zdecydujesz siÄ™ promować na górze strony. Dlaczego okÅ‚adki sÄ… tak ważne? OkÅ‚adki reprezentujÄ… billboardy, czyli znaczÄ…cÄ… przestrzeÅ„ nieruchomoÅ›ci na Twojej stronie firmowej. Te wizualizacje Call-To-Action majÄ… potencjaÅ‚, aby przeksztaÅ‚cić odwiedzajÄ…cych w leady, a zdarza siÄ™, że sÄ… pierwszÄ… rzeczÄ…, którÄ… odwiedzajÄ…cy widzÄ…. 

IstniejÄ… miliony potencjalnych klientów docelowych odwiedzajÄ…cych Facebook każdego dnia, ponieważ Facebook należy do najwiÄ™kszych globalnych platform mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Firmy mogÄ… i wykorzystujÄ… to do swoich korzyÅ›ci, gdzie okÅ‚adki Facebook zwiÄ™kszyć Å›wiadomość marki, rozprzestrzeniać sÅ‚owo o swojej firmie, i pozwalajÄ… wyróżniać siÄ™ od reszty. 

 

Specyfikacje

 

Wymagania dotyczÄ…ce brandingu na Facebooku


ZdjÄ™cia okÅ‚adkowe Facebooka na komputerze stacjonarnym najlepiej wyÅ›wietlajÄ… siÄ™ w rozmiarze 851 pikseli szerokoÅ›ci na 315 pikseli wysokoÅ›ci i mniej niż 100 kilobajtów. Najszybciej Å‚adujÄ… siÄ™ jako plik JPG sRGB. Na smartfonach, Facebook cover photos majÄ… 640 pikseli szerokoÅ›ci na 360 pikseli wysokoÅ›ci. wiÄ™cej o tym here. 


Okładki wideo na Facebooku są również opcją, gdzie są wyświetlane podobnie jak zdjęcia. Zalecany rozmiar to 820 pikseli na 462 pikseli. Wideo musi mieć długość od 20 do 90 sekund. Oni nie autoplay lub odtwarzać dźwięk z filmu automatycznie, więc upewnij się, że film jest nadal tak wciągająca, mając to na uwadze. Z tego powodu, Facebook okładka filmy zapewniają doskonałą okazję do promowania swojej marki i często mogą być bardziej angażujące niż zdjęcia.

Just szybka uwaga na temat zdjęć profilowych, podczas gdy mamy cię tutaj: Ich rozmiar to 180 na 180 pikseli na komputerach i 128 na 128 pikseli na smartfonach. Zdjęcia profilowe są zawsze przycinane do kwadratu. Ważne jest, aby pamiętać o tym, jak zdjęcia z okładki lub filmy i zdjęcia profilowe wyglądają razem i pozostać spójnym estetycznie.

 

Zasady dotyczące zdjęć na okładkę

 

Facebook nakreÅ›la ważne zasady, których należy przestrzegać podczas tworzenia zdjÄ™cia na okÅ‚adkÄ™. W przypadku nieprzestrzegania tych zasad, istnieje możliwość, że zdjÄ™cie zostanie usuniÄ™te, a Twoja strona może zostać zbanowana. Twoje cover photo lub video nie powinno naruszać niczyich’praw autorskich ani być mylÄ…ce i zwodnicze. Najlepiej nie umieszczać na nim marek trzecich, produktów lub sponsorów. Upewnij siÄ™, jak to jest ustawione dla publicznoÅ›ci, że zdjÄ™cie lub wideo jest zarówno przyjazne dla rodziny, jak i bezpieczne dla pracy. 

 

Najlepsze praktyki

 

Ogólny projekt
 

Przykład brandingu na Facebooku

 

Upewnij siÄ™, że utrzymujesz ogólny projekt swojej strony na Facebooku w umyÅ›le podczas dodawania lub zmiany zarówno zdjÄ™cia profilowego i zdjÄ™cia okÅ‚adki lub wideo. Z tego powodu, postÄ™puj zgodnie z podstawowe zasady projektowania logo, aby stworzyć czysty i niezapomniany projekt.  Rozważ tekst, wielkość elementów graficznych, ukÅ‚ad i biaÅ‚Ä… przestrzeÅ„. Nie należy nadmiernie komplikować ogólnego projektu w swoim zdjÄ™ciu okÅ‚adki, ponieważ chaos może prowadzić odbiorców daleko. Znajdź równowagÄ™ w ramach wizualizacji, które zawierasz (obejmuje to logo firmy), ale pomyÅ›l o tym, jak może być wyrównany do prawej. Twoje zdjÄ™cie profilowe na Facebooku jest wyrównane do lewej, wiÄ™c ma sens, aby zrównoważyć rzeczy poprzez wÅ‚Ä…czenie słów, obrazów, grafiki, itp. po drugiej stronie. 

 

Znaj swoją publiczność

 

Facebook branding example


Kim jest Twój potencjalny zestaw klientów, którym chcesz sprzedać swoje produkty lub usÅ‚ugi? Co przyciÄ…gnęłoby ich uwagÄ™? Wygodnie, Facebook udostÄ™pnia “wglÄ…d”, gdzie możesz Å‚atwo znaleźć ludzi w takich kategoriach jak pÅ‚eć, lokalizacja, czy jÄ™zyk podstawowy. Kiedy już masz te dane, stwórz zdjÄ™cie okÅ‚adki, które bÄ™dzie zarówno przyciÄ…gać publiczność w i pozostawić trwaÅ‚e wrażenie.

 

Uczciwa reprezentacja

 

Facebook branding example


Wybierz wizualizacje, które szczerze reprezentujÄ… TwojÄ… firmÄ™. OkÅ‚adki na Facebooku majÄ… zdolność do komunikowania stylu i wartoÅ›ci marki poprzez kolory i motywy. Zadaj sobie pytanie, za czym stoi Twoja firma? Jak można to przekazać poprzez zdjÄ™cie okÅ‚adki? Czy masz umiejÄ™tnoÅ›ci lub nowe usÅ‚ugi do zaprezentowania? Użyj zdjęć okÅ‚adkowych na swojÄ… korzyść, wyÅ›wietlajÄ…c to, na przykÅ‚ad poprzez hierarchiÄ™ krojów pisma. 

 

Konsekwencja 

 

Przykład brandingu na Facebooku


Konsekwencja jest kluczem. Unikaj czÄ™stych zmian zdjÄ™cia okÅ‚adki, aby utrzymać publiczność rozpoznajÄ…cÄ…, czym jest Twoja firma. It’s possible to create an extension of your profile photo through repetitive visuals. To może wyglÄ…dać Å›miaÅ‚o i wizualnie oszaÅ‚amiajÄ…ce, jeÅ›li wdrożone tylko prawo. 

 

Optymalizacja mobilna

 

Facebook branding example


Ponieważ wielu klientów bÄ™dzie przeglÄ…dać swojÄ… stronÄ™ na Facebooku za poÅ›rednictwem smartfonów, to’ważne jest, aby strona byÅ‚a również zaprojektowana z myÅ›lÄ… o optymalizacji mobilnej. Upewnij siÄ™, że zarówno zdjÄ™cie profilowe, jak i zdjÄ™cie lub wideo z okÅ‚adki sÄ… optymalnie wyÅ›wietlane zarówno na stronie internetowej, jak i na urzÄ…dzeniach mobilnych.

 

Zaangażowanie

 

Facebook branding example

 

Po co mieć stronę na Facebooku bez zaangażowania? Aby stworzyć nastrój, wzmocnić społeczność i rozpocząć rozmowę, uwzględnij angażujące wizualizacje i tekst w swoim zdjęciu okładkowym na Facebooku. Bądź kreatywny! Używaj hashtagów, odważnych krojów pisma ze zwięzłymi zdaniami lub swoim sloganem. Bądź swoim własnym billboardem.

 

Użyj Logogenie do zaprojektowania swojej okładki na Facebooku

 

Mamy opcjÄ™ sieci spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, którÄ… możesz wykupić, aby otrzymać gotowe obrazy logo specjalnie dla platform spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. 

Dla bardziej ogólnych porad i wskazówek dotyczÄ…cych mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, można znaleźć nasz post zatytuÅ‚owany “Branding your social network pages”, gdzie nakreÅ›lamy skuteczne sposoby korzystania z naszego generatora logo dla dodatkowych platform mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, takich jak Twitter, LinkedIn, Instagram i Youtube. 

 

Potrzebujesz brandingu dla swojego kolejnego biznesu
 

Twórca logo Logogenie



Logogenie’trzecia generacja darmowego kreatora logo pozwala na okreÅ›lenie Twojej firmy’branży i preferowanego rodzaju czcionki. Poprzez trzy kroki, możesz spersonalizować swoje logo poprzez nazwÄ™ firmy i liniÄ™ bazowÄ…, lub slogan. Pierwszy krok: wprowadź szczegóły dotyczÄ…ce firmy. Wybór branży ma szeroki zakres, w tym budownictwo, moda, technologia, wellness, żywność, transport i inne. Krok drugi: wybierz szablon logo. DostÄ™pne sÄ… setki, a po dokonaniu wyboru możesz podejrzeć i pobrać. Dostosowanie do potrzeb klienta odbywa siÄ™ poprzez nieograniczone modyfikacje. UkÅ‚ad, paleta kolorów, czcionki i symbole mogÄ… być zmienione. Krok trzeci: udostÄ™pniany jest plik do pobrania w wysokiej rozdzielczoÅ›ci i w wielu formatach. Projekt logo jest kompatybilny z programami, takimi jak Adobe Illustrator i Photoshop. 

 

Rozpocznij projektowanie logo

 

Sprawdź nasze inne artykuły

5 skutecznych strategii marketingowych dla Twojego biznesu budowlanego

5 skutecznych strategii marketingowych dla Twojego biznesu budowlanego

Sprytna strategia marketingowa jest kluczowa, nawet dla firmy budowlanej. Strategia marketingowa nie tylko pomaga ci wylÄ…dować klientom; może naprawić wiele twoich problemów biznesowych.   Sukcesywna strategia marketingowa pozwala uzyskać jasność w kierunku celu; pozwoli zespoÅ‚owi skupić siÄ™ na tym celu i uÅ‚atwi koordynacjÄ™. Poza tym, pomoże Ci pokonać przeszkody, z którymi firma budowlana ...

Więcej
Czym jest responsywne logo i dlaczego jest ważne dla Twojego biznesu?

Czym jest responsywne logo i dlaczego jest ważne dla Twojego biznesu?

To’niezaprzeczalne. Rozmiary naszych ekranów kurczÄ… siÄ™, a urzÄ…dzenia mobilne szybko opanowujÄ… globalny rynek. Powszechne wykorzystanie smartfonów i tabletów stworzyÅ‚o nowe, wartoÅ›ciowe kanaÅ‚y marketingowe. Ale to’jest bardziej jasne niż kiedykolwiek, że jeden rozmiar pasuje do wszystkich podejÅ›cie do projektowania logo mobilnych nie bÄ™dzie już wyciąć go w cyfrowej przestrzeni reklamowej....

Więcej
Jak używać photoshopa do edycji logo wektorowego w kilka minut!

Jak używać photoshopa do edycji logo wektorowego w kilka minut!

Gdy’pracujesz z grafikÄ…, to’najprawdopodobniej w pewnym momencie znajdziesz siÄ™ w Photoshopie. Adobe Photoshop jest prawdopodobnie najbardziej znanym, popularnym oprogramowaniem do projektowania graficznego na Å›wiecie i jako taki jest liderem w branży od dziesiÄ™cioleci. To nie oznacza, że Å‚atwo jest nauczyć siÄ™ jego obsÅ‚ugi. Albo że korzystanie z niego jest intuicyjne. Wielu projektantÃ...

Więcej
Jak wstawić logo w Microsoft Word: Od papieru firmowego do kalendarzy

Jak wstawić logo w Microsoft Word: Od papieru firmowego do kalendarzy

  Co’znaczy posiadanie Å›wietnego logo, jeÅ›li nigdy go nie używasz. To’jedna rzecz, aby wstawić swoje logo na swojej stronie internetowej, mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i reklamach, ale biorÄ…c pod uwagÄ™, jak wiele interesów jest robionych za pomocÄ… dokumentów Microsoft Word, dlaczego nie tam również? Jak wstawić swoje logo w Microsoft Word?   W tym przewodniku wyjaÅ›...

Więcej

Wygeneruj teraz logo generowane przez sztucznÄ… inteligencjÄ™

Musisz wpisać nazwę swojej firmy
x