Zdjęcie okładki Facebooka, znane również jako baner Facebooka, to większe zdjęcie na górze Twojego profilu, po prawej stronie i powyżej Twojego zdjęcia profilowego. Podobnie jak w przypadku zdjęcia profilowego, zdjęcia okładki są publiczne. Oznacza to, że każdy odwiedzający Twój profil będzie mógł zobaczyć oba. Facebook kontury - jak dodać lub zmienić te tutaj.
Okładki Facebook mają możliwość zmusić odwiedzających do zaangażowania się w tak wiele sposobów, w tym odwiedzenia witryny, zakupu produktu lub usługi, subskrypcji, dowiedzieć się o ważnym ogłoszeniu lub wydarzeniu, lub podejmowania wszelkich pożądanych działań, które zdecydujesz się promować na górze strony. Dlaczego okładki są tak ważne? Okładki reprezentują billboardy, czyli znaczącą przestrzeń nieruchomości na Twojej stronie firmowej. Te wizualizacje Call-To-Action mają potencjał, aby przekształcić odwiedzających w leady, a zdarza się, że są pierwszą rzeczą, którą odwiedzający widzą.
Istnieją miliony potencjalnych klientów docelowych odwiedzających Facebook każdego dnia, ponieważ Facebook należy do największych globalnych platform mediów społecznościowych. Firmy mogą i wykorzystują to do swoich korzyści, gdzie okładki Facebook zwiększyć świadomość marki, rozprzestrzeniać słowo o swojej firmie, i pozwalają wyróżniać się od reszty.
Specyfikacje
Zdjęcia okładkowe Facebooka na komputerze stacjonarnym najlepiej wyświetlają się w rozmiarze 851 pikseli szerokości na 315 pikseli wysokości i mniej niż 100 kilobajtów. Najszybciej ładują się jako plik JPG sRGB. Na smartfonach, Facebook cover photos mają 640 pikseli szerokości na 360 pikseli wysokości. więcej o tym here.
Okładki wideo na Facebooku są również opcją, gdzie są wyświetlane podobnie jak zdjęcia. Zalecany rozmiar to 820 pikseli na 462 pikseli. Wideo musi mieć długość od 20 do 90 sekund. Oni nie autoplay lub odtwarzać dźwięk z filmu automatycznie, więc upewnij się, że film jest nadal tak wciągająca, mając to na uwadze. Z tego powodu, Facebook okładka filmy zapewniają doskonałą okazję do promowania swojej marki i często mogą być bardziej angażujące niż zdjęcia.
Just szybka uwaga na temat zdjęć profilowych, podczas gdy mamy cię tutaj: Ich rozmiar to 180 na 180 pikseli na komputerach i 128 na 128 pikseli na smartfonach. Zdjęcia profilowe są zawsze przycinane do kwadratu. Ważne jest, aby pamiętać o tym, jak zdjęcia z okładki lub filmy i zdjęcia profilowe wyglądają razem i pozostać spójnym estetycznie.
Zasady dotyczące zdjęć na okładkę
Facebook nakreÅ›la ważne zasady, których należy przestrzegać podczas tworzenia zdjÄ™cia na okÅ‚adkÄ™. W przypadku nieprzestrzegania tych zasad, istnieje możliwość, że zdjÄ™cie zostanie usuniÄ™te, a Twoja strona może zostać zbanowana. Twoje cover photo lub video nie powinno naruszać niczyich’praw autorskich ani być mylÄ…ce i zwodnicze. Najlepiej nie umieszczać na nim marek trzecich, produktów lub sponsorów. Upewnij siÄ™, jak to jest ustawione dla publicznoÅ›ci, że zdjÄ™cie lub wideo jest zarówno przyjazne dla rodziny, jak i bezpieczne dla pracy.
Najlepsze praktyki
Ogólny projekt
Upewnij się, że utrzymujesz ogólny projekt swojej strony na Facebooku w umyśle podczas dodawania lub zmiany zarówno zdjęcia profilowego i zdjęcia okładki lub wideo. Z tego powodu, postępuj zgodnie z podstawowe zasady projektowania logo, aby stworzyć czysty i niezapomniany projekt. Rozważ tekst, wielkość elementów graficznych, układ i białą przestrzeń. Nie należy nadmiernie komplikować ogólnego projektu w swoim zdjęciu okładki, ponieważ chaos może prowadzić odbiorców daleko. Znajdź równowagę w ramach wizualizacji, które zawierasz (obejmuje to logo firmy), ale pomyśl o tym, jak może być wyrównany do prawej. Twoje zdjęcie profilowe na Facebooku jest wyrównane do lewej, więc ma sens, aby zrównoważyć rzeczy poprzez włączenie słów, obrazów, grafiki, itp. po drugiej stronie.
Znaj swoją publiczność
Kim jest Twój potencjalny zestaw klientów, którym chcesz sprzedać swoje produkty lub usÅ‚ugi? Co przyciÄ…gnęłoby ich uwagÄ™? Wygodnie, Facebook udostÄ™pnia “wglÄ…d”, gdzie możesz Å‚atwo znaleźć ludzi w takich kategoriach jak pÅ‚eć, lokalizacja, czy jÄ™zyk podstawowy. Kiedy już masz te dane, stwórz zdjÄ™cie okÅ‚adki, które bÄ™dzie zarówno przyciÄ…gać publiczność w i pozostawić trwaÅ‚e wrażenie.
Uczciwa reprezentacja
Wybierz wizualizacje, które szczerze reprezentują Twoją firmę. Okładki na Facebooku mają zdolność do komunikowania stylu i wartości marki poprzez kolory i motywy. Zadaj sobie pytanie, za czym stoi Twoja firma? Jak można to przekazać poprzez zdjęcie okładki? Czy masz umiejętności lub nowe usługi do zaprezentowania? Użyj zdjęć okładkowych na swoją korzyść, wyświetlając to, na przykład poprzez hierarchię krojów pisma.
Konsekwencja
Konsekwencja jest kluczem. Unikaj czÄ™stych zmian zdjÄ™cia okÅ‚adki, aby utrzymać publiczność rozpoznajÄ…cÄ…, czym jest Twoja firma. It’s possible to create an extension of your profile photo through repetitive visuals. To może wyglÄ…dać Å›miaÅ‚o i wizualnie oszaÅ‚amiajÄ…ce, jeÅ›li wdrożone tylko prawo.
Optymalizacja mobilna
Ponieważ wielu klientów bÄ™dzie przeglÄ…dać swojÄ… stronÄ™ na Facebooku za poÅ›rednictwem smartfonów, to’ważne jest, aby strona byÅ‚a również zaprojektowana z myÅ›lÄ… o optymalizacji mobilnej. Upewnij siÄ™, że zarówno zdjÄ™cie profilowe, jak i zdjÄ™cie lub wideo z okÅ‚adki sÄ… optymalnie wyÅ›wietlane zarówno na stronie internetowej, jak i na urzÄ…dzeniach mobilnych.
Zaangażowanie
Po co mieć stronę na Facebooku bez zaangażowania? Aby stworzyć nastrój, wzmocnić społeczność i rozpocząć rozmowę, uwzględnij angażujące wizualizacje i tekst w swoim zdjęciu okładkowym na Facebooku. Bądź kreatywny! Używaj hashtagów, odważnych krojów pisma ze zwięzłymi zdaniami lub swoim sloganem. Bądź swoim własnym billboardem.
Użyj Logogenie do zaprojektowania swojej okładki na Facebooku
Mamy opcję sieci społecznościowych, którą możesz wykupić, aby otrzymać gotowe obrazy logo specjalnie dla platform społecznościowych.
Dla bardziej ogólnych porad i wskazówek dotyczÄ…cych mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, można znaleźć nasz post zatytuÅ‚owany “Branding your social network pages”, gdzie nakreÅ›lamy skuteczne sposoby korzystania z naszego generatora logo dla dodatkowych platform mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, takich jak Twitter, LinkedIn, Instagram i Youtube.
Potrzebujesz brandingu dla swojego kolejnego biznesu
Logogenie’trzecia generacja darmowego kreatora logo pozwala na okreÅ›lenie Twojej firmy’branży i preferowanego rodzaju czcionki. Poprzez trzy kroki, możesz spersonalizować swoje logo poprzez nazwÄ™ firmy i liniÄ™ bazowÄ…, lub slogan. Pierwszy krok: wprowadź szczegóły dotyczÄ…ce firmy. Wybór branży ma szeroki zakres, w tym budownictwo, moda, technologia, wellness, żywność, transport i inne. Krok drugi: wybierz szablon logo. DostÄ™pne sÄ… setki, a po dokonaniu wyboru możesz podejrzeć i pobrać. Dostosowanie do potrzeb klienta odbywa siÄ™ poprzez nieograniczone modyfikacje. UkÅ‚ad, paleta kolorów, czcionki i symbole mogÄ… być zmienione. Krok trzeci: udostÄ™pniany jest plik do pobrania w wysokiej rozdzielczoÅ›ci i w wielu formatach. Projekt logo jest kompatybilny z programami, takimi jak Adobe Illustrator i Photoshop.