Wykonywanie różnych wersji logo na potrzeby brandingu
Gdy projektujesz logo, musisz przewidzieć, jak logo bÄ™dzie eksponowane. Możesz chcieć przykleić go na swojej furgonetce lub samochodzie sÅ‚użbowym, możesz chcieć stworzyć znaki, możesz chcieć wstawić go na swoje strony internetowe. Dla wszystkich tych różnych noÅ›ników, bÄ™dziesz potrzebowaÅ‚ różnych ukÅ‚adów logo. Here’s overview of the different types of layouts that you might be needing.
Tylko po to, aby mieć pomysÅ‚, tutaj’s szybkie spojrzenie na to, co robiÄ… duże firmy, takie jak Channel i Waltdisney:
Logo dla stron internetowych
Gdy patrzysz na strony internetowe, mogÅ‚eÅ› już zauważyć, że wiÄ™kszość logotypów jest w formacie poziomym. Jest tak dlatego, że Twój pasek menu na górze strony pozostaje tak cienki, jak to tylko możliwe, aby Twoja strona nie byÅ‚a zbyt duża w pionie. Problem z posiadaniem wysokich logotypów jest taki, że spowoduje to problemy na niektórych rozdzielczoÅ›ciach ekranu (Responsywność). Ogólnie rzecz biorÄ…c, it’s a good idea to have a menu bar that is as small as possible in height so that is doesn’t eat up too much space on your site. Potrzebujesz, aby odwiedzajÄ…cy mogli Å‚atwo zobaczyć treść bez koniecznoÅ›ci zbytniego przewijania. Dlatego zaleca siÄ™ stosowanie formatów poziomych w celu optymalizacji przestrzeni.
Przykład układu logo strony internetowej zintegrowane na stronie:
Taka jest różnica między zwykłym logo a logo strony internetowej:
Logo na wizytówki i inne produkty stacjonarne
JeÅ›li chcesz, aby Twoje wizytówki wyglÄ…daÅ‚y dobrze, to’bÄ™dziesz chciaÅ‚ mieć dwa rodzaje layoutów. Na przedniej stronie wizytówki Twoje logo musi być wyraźne i Å‚atwo czytelne, na odwrocie możesz być nieco bardziej kreatywny. Logo na odwrocie wizytówki to zazwyczaj tylko przypomnienie, ale let’s get back to that just after. Logo z przodu wizytówki powinno być krótkie i w pogrubionej czcionce, aby byÅ‚o Å‚atwe do przygotowania, jest to pierwsza rzecz, którÄ… zobaczÄ… klienci, wiÄ™c upewnij siÄ™, że’jest w przyzwoitym rozmiarze. Unikaj zagracania swojego logo zbyt dużą iloÅ›ciÄ… tekstów na tej wersji wystarczy nazwa firmy. Zachowaj maksymalnÄ… prostotÄ™. Nie zaleca siÄ™ stosowania linii bazowych pod logo, ponieważ sÄ… one zazwyczaj napisane drobnym pismem i nie bÄ™dÄ… przydatne dla klientów, jeÅ›li nie bÄ™dÄ… wystarczajÄ…co czytelne. W zależnoÅ›ci od iloÅ›ci tekstów, które umieÅ›cisz z tyÅ‚u wizytówki, możesz użyć wiÄ™kszego logo z liniÄ… podstawowÄ… i adresem strony internetowej na przykÅ‚ad. Innym popularnym stylem dla tylnej części wizytówek jest użycie ikony Twojego logo na kolorowym tle. To daje twoim wizytówkom trochÄ™ wiÄ™cej smaku poprzez zróżnicowanie koloru tyÅ‚u od przodu.
Tip :Jest wysoce zalecane, aby zachować od wizytówek biały, tak, że ważne szczegóły, takie jak adres e-mail i numer na przykład wyróżniać.
Oto’zestaw produktów stacjonarnych z różnymi formatami logo:
Logo dla pojazdów użytkowych
Logo layouty dla pojazdów użytkowych sÄ… podstÄ™pne. UkÅ‚ady naprawdÄ™ zależą od rodzaju pojazdu, który posiadasz. Ale z mojego doÅ›wiadczenia i tego, co i’widziaÅ‚, istniejÄ… co najmniej trzy różne rodzaje ukÅ‚adów i rozmiarów. Pierwszym i głównym logo jest ten, który każdy bÄ™dzie widziaÅ‚, który jest zwykle wyÅ›wietlany na drzwiach twojego samochodu. Ten ukÅ‚ad musi być duży, wyraźny i Å‚atwo czytelny. PowinieneÅ› zawrzeć w nim swojÄ… ikonÄ™, nazwÄ™ firmy i dodatkowÄ… liniÄ™, takÄ… jak numer telefonu lub strona internetowa. PamiÄ™taj, aby używać pogrubionych, czytelnych czcionek, aby ludzie mogli Å‚atwo odczytać teksty z daleka. NastÄ™pny rodzaj ukÅ‚adu logo jest dla tyÅ‚u lub przodu samochodu, zwykle na zderzaku lub na tylnych drzwiach, jeÅ›li masz furgonetkÄ™, czasami nawet na tylnej szybie. Ten format logo musi być w formacie poziomym, jak w przypadku Twojej strony internetowej. JeÅ›li masz miejsce możesz dodać swój numer lub stronÄ™ internetowÄ…, ale najlepiej jest zachować prostotÄ™. WiÄ™kszość firm używa również prostych tekstów, aby przekazać wiadomość, jak maÅ‚y opis przy użyciu słów kluczowych tego, co robi Twoja firma. Upewnij siÄ™, że jest on Å‚atwy do odczytania i nie jest zbyt zagracony.
Here's przykład brandingu pojazdu:
Zaprojektuj swoje logo dzisiaj z logogenie i don't forget to create multiple file formats for your branding need. your in luck! Z Logogenie, możesz stworzyć tyle wersji logo, ile chcesz i nie będziesz musiał płacić dodatkowego centa