Ludzie kochajÄ… zwierzÄ™ta, wiÄ™c naturalnie wiele firm chce je wÅ‚Ä…czyć do swoich logo. ZwierzÄ™ta reprezentujÄ… to, co najlepsze w nas — lwy symbolizujÄ… odwagÄ™, sowy symbolizujÄ… mÄ…drość, itp. — wiÄ™c zamiast używać, powiedzmy, “mÄ…drego czÅ‚owieka” jako maskotki, ty’bÄ™dziesz komunikować swojÄ… tożsamość marki szybciej i bardziej bezpoÅ›rednio z lisem.
Od odzieży do mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych do samochodów sportowych do biżuterii, logo zwierzÄ™ce może pasować praktycznie do każdej branży lub stylu marki… tak dÅ‚ugo, jak wiesz, jak z nich korzystać. Podobnie jak ksztaÅ‚ty i kolory, there’s zwierzÄ™ dla każdego stylu brandingu; sztukÄ… jest znać najlepszy dla Ciebie.
W tym przewodniku mówimy o tym, jak skutecznie używać logo zwierzÄ…t dla każdej firmy. Let’s zacząć od zbadania 10 najlepszych logo zwierzÄ…t z niektórych firm big-name, a nastÄ™pnie my’ll dać kilka porad na temat tego, jak używać zwierzÄ…t w swoich wÅ‚asnych logo. JeÅ›li chcesz wiedzieć, jak zaprojektować logo samemu, dajemy szybkie how-to na koÅ„cu.
Mamy’już omówione maskotki zwierzÄ™ce w logo sportowym, wiÄ™c wykluczyliÅ›my je na tej liÅ›cie. JeÅ›li you’would like to learn about how to use animals for the logos and mascots of sports teams, you can read our guide 10 Best Sports Logos and How to Make Your Own now.
10 najlepszych logotypów zwierząt
Twitter
.
Let’s start with one of the most popular animal logos, the Twitter bird. Ten projekt robi wiele w prawo, i możesz nauczyć siÄ™ od niego wiÄ™cej niż tylko jak zaprojektować logo zwierzÄ™cia.
Na poczÄ…tek, to’jest dość prosty ksztaÅ‚t — nie ma szczegółów, takich jak oczy lub pióra, to’jest głównie tylko ksztaÅ‚t. To kÅ‚adzie wiÄ™kszy nacisk na kolor, najbardziej wyróżniajÄ…cy siÄ™ element projektu. W tym przypadku, Twitter’baby-blue jest silnym wyborem marki: ten niebieski kojarzy siÄ™ z uczuciami zaufania i integracji, mÄ…dry wybór dla mediów spoÅ‚ecznych. Ponieważ kolor jest tak wielki dopasowanie do marki, reszta elementów w logo zrobić krok do tyÅ‚u, aby pozwolić niebieski wziąć głównÄ… scenÄ™.
Ale ksztaÅ‚t ptaka nie pozostaje niezauważony. Głównie zakrzywione krawÄ™dzie dać Twitter marki zabawny czuć, podczas gdy ostre kÄ…ty piór, dziób i ogon dać subtelne wskazówki, że Twitter nie jest ’dość sÅ‚odkie lub niewinny.
Ostatni, wybór ptaka pasuje do marki. To echo nazwy marki z “twittering” ptak, a jednoczeÅ›nie pokazuje platformÄ™ mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych’airy i beztroski side.
WWF
Naturalnie, jako firma poświęcona zwierzętom, World Wildlife Fund wybrałby logo zwierzęce, ale oni naprawdę wzięli to ponad i poza z artystycznym stylem i użyciem koloru.
Po pierwsze, panda byÅ‚a mÄ…drym wyborem, ponieważ to’jest jednym z najbardziej znanych zagrożonych zwierzÄ…t, nie wspominajÄ…c o jednym z najbardziej ukochanych. Sama panda staÅ‚a siÄ™ symbolem zagrożenia wyginiÄ™ciem zwierzÄ…t, z którym WWF walczy zaciekle.
Ale to’jest również Å›wietny wybór wizualny ze wzglÄ™du na czarno-biaÅ‚y schemat kolorów. Używanie kontrastujÄ…cych i przeciwstawnych kolorów jest idealne do uzyskania uwagi, a w tym konkretnym przypadku biel pozwala im grać z negatywnÄ… przestrzeniÄ…. Sposób, w jaki oczy i uszy wydajÄ… siÄ™ “pÅ‚ywać” przy bliższym poznaniu, dodaje ciekawej dynamiki, która poprawia rozpoznawalność i Å›wiadomość marki.
Evernote
There’s co najmniej dwa poziomy do Evernote’s exemplary elephant logo. Pierwszym z nich jest doskonaÅ‚e wykorzystanie niektórych tradycyjnych technik projektowania — krzywe i zaokrÄ…glone krawÄ™dzie sprawiajÄ…, że logo wydaje siÄ™ bardziej przyjazne, “dog-eared” róg przyciÄ…ga konotacje do papeterii i notatek, a prostota obrazu sprawia, że wiÄ™cej uwagi poÅ›wiÄ™ca siÄ™ kolorowi, podobnie jak logo Twittera’
Sprawdź nasze inne artykuły